המפכ"ל לשעבר אסף חפץ: "התכניות של בן גביר מסוכנות"

אסתי פלד 2 Comment on המפכ"ל לשעבר אסף חפץ: "התכניות של בן גביר מסוכנות"

אסף חפץ, מפכ"ל המשטרה לשעבר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני לא נגד המטרות של בן גביר, אני בעד שתהיה משילות וביטחון אישי, אני נגד הדרך שהוא רוצה להשיג אותן, זה יוביל להורדת האמון בין המשטרה לאזרחים" | האזינו

צילום: Miriam Alster/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המפכ"ל לשעבר אסף חפץ שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", והתייחס לתכניות של השר המיועד איתמר בן גביר: "זה שבין גביר רוצה לקחת סמכויות שלא היו בעבר זה לא בסדר, למשטרה לא יכולה להיות מעורבות פוליטית, גם אם לחלק מהציבור לא יהיה אמון במשטרה זה אסון לדמוקרטיה. המשטרה בנויה על אמון הציבור, ברגע שרבים מהציבור חושב שהמשטרה פוליטית, זו סכנה".

"בשנים האחרונות יש ירידה באמון בין המשטרה לציבור, בפרט אחרי התיקים של נתניהו, עשו דה לגיטימציה למערכת אכיפת החוק. עכשיו זה רק יכול להידרדר" הוסיף.

"המשטרה היא לא האשמה בבעיות בחברה בערבית, ובנגב. המשטרה היא החלק הכי קטן בסיפור, גם אנשים חזקים יותר מבן גביר לא יצליחו לשנות את המצב".

"אני לא נגד המטרות של בן גביר, אני בעד שתהיה משילות וביטחון אישי, אני נגד הדרך שהוא רוצה להשיג אותן, הכנסת אלמנט פוליטי לתוך המשטרה, יוביל להורדת האמון בין המשטרה לאזרחים" אמר.

האזינו לריאיון:

 

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה פירוש 'אלמנט פוליטי'? האם המשטרה אינה כפופה לממשלה? מה ענין הפוליטיקה לכאן? האם המשטרה אינה כפופה למדיניות המסויימת של הממשלה? אותו סיפור עם הצבא, בא איזה איזנקוט ומחדש לנו שהרמטכ"ל והפיקוד הצבאי בכלל אינם כפופים לאף אחד, רחמנא ליצלן!
    ובכלל, סוף סוף מישהו יעשה סדר עם השחיתות במשטרה ואכמ"ל!

  2. 1

    השקרן שהתחייב לר' עוזי משולם שאם ייפגש איתו, לא ייפגע ויוכל לשוב לביתו. והפר את ההבטחה.